درباره وبلاگ

به وبلاگ خودخوش آمدید مقدم نویسندگان و بینندگان را گرامی میداریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بچه های HIT90 و آدرس hit90esf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 12320
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 152
تعداد آنلاین : 1



تعبیر خواب آنلاین

<-PollName->

<-PollItems->


.

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فناوری اطلاعات سلامت ورودی 90
بچه های HIT90
سه شنبه 16 آذر 1398برچسب:, :: 8:32 ::  نويسنده :        

آن شخص پاسخ داد: من شیطان هستم، تورا در راه رفتن به عبادتگاه دیدم. باعث زمین خوردنت شدم تا شاید پشیمان شوی.

اما وقتی بار اول به خانه رفتی، خودت را تمیز کردی و دوباره برگشتی، خداوند همه ی گناهانت را بخشید.

من برای بار دوم هم باعث زمین خوردنت شدم.

اما این بار هم باعث نشد در خانه بمانی، بلکه با عجله بیشتری باز برگشتی. در عوض خدا هم همه ی گناهان افراد خانواده ات را بخشید.

من ترسیدم اگر یک بار دیگر باعث زمین خوردنت بشوم، خدا گناهان تمام افراد دهکده ات را ببخشد. برای همین این بار به سالم رسیدنت کمک کردم.

کار نیکی که قصد انجام آنرا دارید به تعویق نیندازید زیرا نمیدانید اجر و پاداشی که برای این تلاش و در نتیجه ی سختی هایی که در این راه میکشید چه ها خواهد بود.

در بیابان گربه شوق کعبه خواهی زد قدم

سرزنش ها گر کند خار مغیلان غم مخور


نظرات شما عزیزان:

؟؟؟؟
ساعت13:06---13 آذر 1391
خوبه ولی کاش فونت و رنگ مطلبتون رو عوض میکردید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: